All in one search

Ime podjetja

Create date

-

Gorenje EOL__118Skupina Gorenje je v svojem letnem poročilu za leto 2016 naredila pomemben korak v smeri celovitega poročanja skladno z načeli in priporočili Mednarodnega sveta za celovito poročanje (IIRC). »Med zaposlenimi spodbujamo celovito razmišljanje in poročanje o vrednosti, ki jo ustvarjamo za ključne deležnike. Tako gradimo zanesljive temelje za nadaljnje doseganje strateških ciljev,« poudarja Franjo Bobinac, predsednik uprave Skupine Gorenje. Celovito poročanje bo pomembna usmeritev korporativnega poročanja Skupine Gorenje tudi v prihodnje. Kot izpostavlja Uršula Menih Dokl, direktorica korporacijske identitete in komuniciranja, želijo okrepiti razmišljanje in komuniciranje o ustvarjanju vrednosti skozi vse svoje poslovne procese in aktivnosti, usmerjene k poslovni odličnosti, okoljski odgovornosti in družbeni skrbnosti. Pri vsebinski zasnovi in pripravi poročila so sodelovali s podjetjem Consensus, oblikovala pa ga je ekipa Kofein dizajn. Poročilo je dostopno na povezavi http://www.gorenjegroup.com/annual-review-2016/si.html

Gorenje d.d.
www.gorenje.si

Tovarna-olja-Gea EOL_118Bio oljaTovarna olja Gea d.d. iz Slovenske Bistrice je ena najstarejših oljarn v Sloveniji. V svoji zakladnici olj imajo izredno bogat izbor rastlinskih olj, za katere skrbno izbirajo surovine v skladu s strogo postavljenimi merili kakovosti. Poslovanje podjetja vodijo na visokokakovostnih in zdravju prijaznih izdelkih, ki jih razvijajo v skladu s sodobnimi kulinaričnimi trendi in zahtevami sodobnega potrošnika.
Letos so na trg lansirali Gea bio linijo olj, ki vključuje pet izdelkov: bio ekstra deviško oljčno olje, bio sončnično olje, bio olje črne kumine, bio kokosovo olje hladno stiskano in bio kokosovo olje rafinirano. Celotna linija Gea bio olj ima moderno celostno grafično podobo, s katero poudarjajo vrhunsko kakovost, varnost izdelkov in zavezanost naravi. Gea bio olja so odličnega, polnega okusa in ne vsebujejo gensko spremenjenih organizmov. Proizvedena so iz najkakovostnejših, ekološko pridelanih plodov in semen, kar dokazuje pridobljeni eko certifikat SI-EKO-003.

Tovarna olja Gea d.d.
www.gea.si

Flaška ---foto-kLemen-RazingerEOL__118Flaška Zlati orelV podjetju Flaška se radi poigravamo z novostmi. Še posebej, kadar s tem naredimo nekaj dobrega za okolje. In še toliko raje, kadar to pomeni sodelovanje z osebami, ki jih spoštujemo. Vse našteto se je povezalo v projektu Flaška Zlati orel. Začelo se je, ko nas je Dare Svetina iz podjetja Dali šport kontaktiral z idejo, da bi iz odpadnega materiala za smučarsko-skakalne drese izdelali zaščitne nogavičke za naše Flaške. Vedno iščemo sveže ideje za nogavičke, tega materiala pa še nismo poznali. Vseeno nam je bila zamisel všeč, saj gre za uporabo odrezkov, ki bi sicer končali med smetmi. Še ena poteza v smeri zmanjševanja odpadkov torej. Naša šivilja Anabel je sešila nekaj luštnih oblekic. Pa vendarle je še nekaj manjkalo. Kdo bo uporabljal take Flaške? Skakalci, kdo pa! In smo se odločili, da k sodelovanju povabimo skakalca. In to ne kogarkoli. Zakaj ne Petra Prevca – dobitnika velikega kristalnega globusa, svetovnega prvaka v poletih, zmagovalca novoletne turneje in dobitnika olimpijskih medalj. Slovenskega narodnega junaka. Peter je privolil in z veseljem smo zanj izdelali nekaj Flašk z njegovim logotipom. Peter je tej Flaški posodil tudi ime – Flaška Zlati orel.

Flaška d.d.
www.flaska.si

Dana EOL__118V mesecu aprilu je v vseh hipermarketih Mercator potekala posebna aktivnost nagrajevanja nakupov – ob hkratnem nakupu 5 izdelkov Dane (1 l in 1,5 l) ali Ljubljanskih mlekarn v embalaži Tetra Pak so kupci na info pultu ali tik tak blagajni dobili 10 paketov papirnatih robčkov Lucart Eco Natural.
Posebnost robčkov je v tem, da so reciklirani iz kartonskega dela embalaže Tetra Pak. Kar 75 % embalaže Tetra Pak je izdelane iz kartona, ki ga je mogoče reciklirati v nove, uporabne izdelke, med drugim tudi v papirnate robčke. S projektom želimo zasledovati cilje, kot so: ozaveščati potrošnike, da je odpadno embalažo Tetra Pak mogoče predelati in v obliki drugega izdelka ponovno uporabiti, s čimer se ohranjajo gozdovi in naravni viri surovin; na trgovskih policah spodbujati nakup izdelkov v embalaži Tetra Pak ter ji dodati izdelke iz tovrstne predelane embalaže (higienski robčki); povečati količino ločeno zbrane odpadne embalaže Tetra Pak v lokalnih skupnostih, dvigniti okoljsko zavest in utrditi izdelke Dana v embalaži Tetra Pak kot prijaznih do okolja.

Dana, d.o.o.
www.dana.si

Consensus EOL__118Nagrajenci na 19. Dnevih energetikovProjekt krepitve energetske pismenosti EN-LITE, katerega komunikacijski partner je komunikacijska svetovalnica Consensus, je aprila v okviru 19. Dnevov energetikov prejel nagrado Poslovne akademije Financ za najboljši energetski promocijski projekt v letu 2017. Nagrado je prevzela mag. Mojca Drevenšek, predsednica društva EN-LITE in svetovalka v Consensusu. Kot je poudarila, je to pomembno priznanje za ekipo več kot 40 strokovnjakov iz več kot 35 strokovnih, znanstveno-raziskovalnih, izobraževalnih in industrijskih organizacij, ki so doslej že sodelovali pri projektu ter tako pomagali širiti znanje in ozaveščenost o energiji in energetiki med mladimi, odločevalci in drugimi deležniki projekta. Projekt EN-LITE izvajajo v Sloveniji že peto leto zapored in ponujajo prosto dostopna gradiva, s katerimi želijo povečati razumevanje o pomenu energije, virih energije in njeni rabi v vsakodnevnem življenju. Več informacij: www.en-lite.si

Consensus d.o.o.
www.consensus.si